هرگز فراموش نکنید این مشتری است که انتخاب می‌کند.براساس مطالعه رفتار مصرف‌کننده می‌توان گفت که آنها برمبنای عوامل زیر به انتخاب کالاها و خدمات می‌پردازند:

1- توجه

2- علاقه

3- خواست

4- آرزو

5- عمل

مصرف‌کننده برای انتخاب یک کالای خاص باید نسبت به آن شناخت پیدا کند و از طریق تبلیغات یا به صورت شفاهی توجه او جلب شود. از این طریق علاقه‌ای برای استفاده از آن کالا به وجود می‌آید. با علاقه‌مند شدن او برای به دست آوردن آن تلاش می‌کند و همزمان سعی دارد تا اطلاعات بیشتری به دست آورد. ارائه اطلاعات موردنیاز مصرف‌کننده آرزوی داشتن کالای موردنیاز را در او ایجاد می‌کند و بعد از آن فرد برای به دست آوردن آن کالا اقدام می‌کند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tyler آکادمي کسب و کار برقي Jeanette شیده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. Ashley سایت اینترنتی سرد اطلس ساختار داده دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور اموزش و خدمات اینستاگرام