ابتکار، یکی از قدرتمندترین فاکتورهای تبلیغاتی است. هرچند، اگر یک تبلیغات یا آگهی خوب میتواند «الهامبخش» شما با ایده جدیدی باشد، واضح است که مانند یک پله عمل میکند.
که میتواند تفسر کند که چرا تبلیغاتچیها از مطالعه تبلیغاتی که آژانسهای دیگر کار میکنند لذت میبرند.
منابعی که آنها استفاده میکنند سری نست. دوتا از پرطرفدارترین مجلههای تبلیغاتی «پرینت» (چاپ) و «کامیونیکیشنز آرتز» (هنرهای ارتباطاتی) هستند که میتوانند کپی آنها را در هر آژانس تبلیغاتی پیدا کنید.
شما باید دست کم یکی از آنها را بررسی کنید، اگر میخواهید که گرایشهای نوین را باز شناسید. مطالب آنها را موشکافانه بررسی کنید و ببینید چطور حرفهایهای کار تبلیغات، ایدهها و مفاهیم پیچیده را ساده میکنند. روزی کسی به من گفت که ایده خوب باید به اندازه کافی کوچک باشد که بتوان آن را در پشت کارت ویزیت نوشت. وقتی این عقیده وارد دنیای تبلیغات میشود، هر چه تبلیغاتش را ساده کنید، بهتر درک میشود.
این کار همیشه ارزش بحث را دارد. برای بیشتر شغلها، تبلیغات، حقیقت حیاتشان است. اما از آنجا که صاحبان کار زیادی هستند که سرشت آن را درک نمیکنند، با آن سهلانگارانه برخورد میشود.
با مجهز شدن به اطلاعاتی که محتویات این کتاب در اختیارتان میگذارد، میتوانید کنترل سرنوشت تبلیغاتی خود را در اختیار بگیرید. میتوانید با سیستم کار کنید و نتیجه بگیرید. نیازی ندارد که همه چیز را درباره تبلیغات بدانید تا تبلیغاتی پیشرفته و مفید داشته باشید.
یادتان باشد که تبلیغات به خودی خود هزینه ندارد- در واقع، نوعی سرمایهگذاریای است برای بازگشت سود.
کسانی را استخدام کنید که بتوانند تبلیغات شما را به بهترین نحو انجام دهند و اطمینان حاصل کنید که بهترین کار را انجام دهند. این کار شماست. کوتاهی در هر یک از آنها مخرب است.
درباره این سایت